Nygård Nørreskoven Als
Natur - Kultur - Fordybelse

Kommende arran.

tir 25/07 08:00 - fre 28/07 14:00
Naturoplevelser for 3 generationer (nr. 732)
lør 29/07 08:00 - søn 30/07 14:00
Familiekomsammen (nr. 692)
lør 29/07 08:00 - søn 30/07 14:00
Familiekomsammen (nr. 692)
søn 06/08 08:00 - man 21/08 14:00
Musikalsk træningslejr (nr. 664)
søn 06/08 08:00 - man 21/08 14:00
Musikalsk træningslejr (nr. 664)
søn 06/08 08:00 - man 21/08 14:00
Musikalsk træningslejr (nr. 664)
søn 06/08 08:00 - man 21/08 14:00
Musikalsk træningslejr (nr. 664)
søn 06/08 08:00 - man 21/08 14:00
Musikalsk træningslejr (nr. 664)
søn 06/08 08:00 - man 21/08 14:00
Musikalsk træningslejr (nr. 664)
søn 06/08 08:00 - man 21/08 14:00
Musikalsk træningslejr (nr. 664)

 Ved lejemålets afslutning skal der ryddes op og gøres rent. Lejer har følgende 2 valgmuligheder:

  1. Man udfører slutrengøringen selv. Der foreligger en anvisning på oprydning og rengøring, som skal følges. Se opslagstavlen. Foreningen tjekker huset indenfor et døgn. Godkendes afleveringen, tilbagebetales depositum ubeskåret. Er der mangler ved afleveringen, beregnes en timeløn på 250 kr. for at bringe tingene i orden. Beløbet fratrækkes depositum.

  2. Man bestiller slutrengøring gennem Nygård.  Pris: 1000 kr efter overnatning eller dagsophold, 750 kr. for et halvdagsarrangement. 
    Der foreligger en oprydningsanvisning, som skal følges.

Generelt:

  • Alt inventar placeres som ved ankomsten

  • Alle borde vaskes omhyggeligt, inden tillægsplader sættes tilbage i spise- kammer

  • Alle stole og borde i stue og sal placeres som anvist på den plan, der hænger på opslagstavle i køkkenet / sidder i informationsmappen

  • Alle håndvaske og toiletter, især sæde og wc-kumme, rengøres omhyggeligt.
    Husk toilettet øverst oppe, hvis man har benyttet det

  • Gulv, badekar og bruserhjørne rengøres efter behov

  • Alle gulve og trapper støvsuges og vaskes efter behov

Affald/affaldssortering:  

  • Alt affald, blomster, udbrændte fyrfadslys m.m. fjernes. Nye poser sættes i affaldsspandene

  • Køkkenaffald skal i dagrenovationsbeholderen ved parkeringspladsen

  • Andet affald sorteres efter sorteringsvejledning på genbrugsbeholder ved parkeringspladsen

  • Tomme flasker og dåser bringer man selv væk, på grund af kapacitet i genbrugsbeholderen

  • Papkasser må gerne anbringes i fyrrummet

Køkkenet:

  • Al brugt service, inkl. glaskaffekander vaskes af og sættes på plads

  • Termokander skylles med rent vand

  • Opvaskemaskinen tømmes

  • Køkkenvask, køkkenbord, komfur og ovn rengøres grundigt
  • Skabslåger rengøres efter behov

  • Gulv støvsuges og vaskes

Er der ting, som er gået i stykker: læg det venligst frem på køkkenbordet. Erstattes efter regning.

Vasketøj:

  • Brugte klude og viskestykker lægges i snavsetøjskurven i kælderen sammen med evt. brugt sengelinned

Afregning af lånt linned, som ikke er forudbestilt kan lægges i køkkenet eller modregnes i depositum.

Pris: sengelinned og håndklæde 100 kr. Håndklæde alene 25 kr.  

I tilfælde af mangler ved oprydning og rengøring:

Foreningen Nygård bestiller da rengøring, og beløbet fratrækkes depositum. Pris 250 kr. pr. time.

Hvis noget fra starten ikke er i orden, opfordres vore gæster til at rette henvendelse til ugevagten – se ugevagtsliste og telefonliste på opslagstavlen i kælderen - eller til Birgitte Romme, tlf. 7449 0519 / mobil 4157 0519 

Generelt:

  • Alle borde vaskes omhyggeligt, inden tillægsplader sættes tilbage i spisekammer
     
  • Alt inventar placeres som ved ankomsten
     
  • Alle stole og borde placeres som anvist på planen, der hænger på opslagstavle i køkkenet/sidder i informationsmappen

Affald / affaldssortering:

  • Alt affald, blomster, udbrændte fyrfadslys m.m. fjernes. Nye poser sættes i affaldsspandene
     
  • Køkkenaffald skal i dagrenovationsbeholderen ved parkeringspladsen
     
  • Andet affald sorteres efter sorteringsvejledning på genbrugsbeholder ved parkeringspladsen
     
  • Tomme flasker og dåser bringer man selv væk, på grund af kapacitet i genbrugsbeholderen
     
  • Papkasser må gerne anbringes i fyrrummet

Køkkenet:

  • Al brugt service, inkl. glaskaffekander vaskes af og sættes på plads
     
  • Termokander skylles med rent vand
     
  • Opvaskemaskinen tømmes
     
  • Ovn rengøres grundigt.

Er der ting, som er gået i stykker: læg det venligst frem på køkkenbordet. Erstattes efter regning.

Vasketøj:

  • Brugte klude og viskestykker lægges i snavsetøjskurven i kælderen sammen med evt. brugt sengelinned

Afregning af lånt linned, som ikke er forudbestilt kan lægges i køkkenet eller modregnes i depositum.

Pris: sengelinned og håndklæde 100 kr. Håndklæde alene 25 kr. 

I tilfælde af mangler ved oprydning og rengøring:

Foreningen Nygård bestiller da rengøring, og beløbet fratrækkes depositum. Pris 250 kr. pr. time.

Hvis noget fra starten ikke er i orden, opfordres vore gæster til at rette henvendelse til ugevagten – se ugevagtsliste og telefonliste på opslagstavlen i kælderen - eller til Birgitte Romme, tlf. 7449 0519 / mobil 4157 0519

 

Venlig hilsen Ugevagtholdet

Nygaard kalender

Juli 2017
M T O T F L S
week 26 1 2
week 27 3 4 5 6 7 8 9
week 28 10 11 12 13 14 15 16
week 29 17 18 19 20 21 22 23
week 30 24 25 26 27 28 29 30
week 31 31